Presa di Montaggio Pannellu Connettore PowerCon

U Connettore PowerCON hè un connettore elettricu fabbricatu da Neutrik per cunnessu a rete elettrica à l'attrezzatura in un picculu spaziu. Sembra è funziona in modu simile à u Connettore SpeakOn, cù u connettore di linea inseritu in u Connettore di u Chassis è torcitu per fà cuntattu è serratura. Tramindui i Connettori di Linea è di Chjassi sò cumpletamente isulati ancu quandu sò disconnessi. I vantaghji principali di u Connettore PowerCON sò una alta capacità attuale in un spaziu chjucu è azzione di bluccamentu.

U Connettore Lianzhan PowerCon hè un connettore di equipagiu à 3 poli bloccabile cun contatti per motivi di sicurezza lineari, neutri è di prematura. Hè valutatu à 20A 250V AC. Codificatu per culori per una facilità d'identificazione, PowerCon offre versioni power-in (blu) è power-out (grigio) cù tasti diversi per evità a pussibilità di intermate.

I Connettori PowerCon di Lianzhan anu dui Tipi. U tippu A hè turchinu è adupratu per e fonti di putenza (a putenza scorre da un cavu à punta blu, in una presa di tela). U tippu B hè grisgiu è adupratu per i scarichi di energia (a putenza scorre da una presa di châssis in un cavu grisu). L'accoppiatori sò dispunibili cù una presa di tela di ogni tippu muntata nantu à l'estremità di un tubu di plastica per allargà i cavi.

Chì ci hè a differenza trà PowerCon Connector è SpeakOn Connector? Prima, i Connettori SpeakOn anu 2 o 4 Pin, è u Connettore PowerCon hà solu 3 Pin. Dopu, i Connettori PowerCON anu l'approvazioni di l'agenzia per l'usu di rete, ma Speakon Connector ùn ne hà. Terzu, PowerCon Connector hè un pannellu à angulu rettu, ma SpeakOn Connector hè un pannellu à linea diritta.

À propositu di l'applicazione PowerCon Connector, Connettori Lianzhan PowerCon aduprati in Apparecchiature Audio Video, Amplificatore, Altoparlante, PowerAmp, Power Mixer è Stage Sound Lighting ecc. Pò ancu esse adupratu cum'è alimentatore per applicazioni industriali cù u vantaghju di u so sistema di bloccaggio paragunatu à u standard connettori principali senza bloccu.

Per piacè, truvate cunnessu PowerCon Connector è SpeakOn Connector cum'è quì sottu:

HPA-04BL

Connettore Femmina PowerCon

HPA-05GY

Connettore PowerCon Speaker

HPB-05GY

Connettore Maschile PowerCon

HP-07

Connettore Audio SpeakOn

HP-15G

Connettore femminile SpeakOn

HP-15M3

Cunnessore Amplificatore SpeakOn


Tempu di posta: Jul-01-2021